به گزارش باخیش به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس روابط عمومی در تشریح این خبر گفت: امسال میز خدمت شرکت گاز در ادارات و شهرستان های زیرمجموعه راهنمای مراجعه کننده بوده و به 285 درخواست کتبی و حضوری مراجعه کنندگان مکاتبه اداری صورت پذیرفته است.
وحید رضازاده آذری با اشاره به استقرار سیستم مدیریت ارتباطات مشتری (crm) در این شرکت افزود: با استقرار این سامانه کلیه ارتباطات و درخواست های مردمی به صورت مکانیزه رصد شده و قابل پیگیری خواهد بود.
وی ادامه داد: روند پاسخگویی به درخواست ها و انتقادات از شرکت بر اساس استانداردهای ایزو 10002 و10004 در شرکت گاز اجرایی می شود.
رضازاده اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال جاری علاوه بر برگزاری دو میز خدمت عمومی در محل مصلی تبریز و مدیرعامل و مسئولین با حضور در سامانه سامد پاسخگوی درخواست های مردمی به صورت مستقیم بوده اند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: امسال با برگزاری هفتگی دیدارهای مردمی مدیرعامل شرکت، با ثبت 124 درخواست، نسبت به پیگیری و پاسخگویی به موقع اقدام شده است.