شما اینجا هستید
آخرین اخبار

برای نمایش در سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

قلم، نه در حصار زمان می ماند و نه در حصار مکان
قلم، نه در حصار زمان می ماند و نه در حصار مکان

قلم، نه در حصار زمان می ماند و نه در حصار مکان؛ چرا که از جنس اندیشه و شعور است با سلام و عرض ادب و احترام خدمت حاظرین در جمع و تشکر از قبول دعوت. نامگذاری بیست وهفتم اردیبهشت به عنوان روز "ارتباطات و روابط عمومی" فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است.

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی است. در سال های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم گیری های کلان مدیریتی و استراتژیک یک سازمان و نهاد هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت های علمی ، حرفه ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می رود و همانطور که محرز است با پیگیری ها و تلاش مجدانه دست اندرکاران روابط عمومی و جامعه در ایران ، جایگاه ویژه ای به این عرصه داده شده است . بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر هست

شرکت آتیه سازان حافظ، وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران، به عنوان تخصصی ترین و بزرگترین شرکت بیمه درمان کشور با قدمتی بالغ بر 23 سال با بهره مندی از نیروهای متخصص در جهت مدیریت بر بازار درمان و ارائه خدمات مطلوب، افتخار خدمت رساني به سازمانهايي چون : وزارت نیرو، وزارت کار و رفاه اجتماعی کشور، سازمان بهزیستی کشور، وزارت جهاد کشاورزی، استانداريها، دانشگاههاي علوم پزشكي، صندوق بازنشستگي كشوري، كانون بازنشستگان تامين اجتماعي كشور و بسياري از بيمه شدگان ديگر را در كارنامه كاري خود داشته است.

با عنایت به تجربه و افتخار شرکت آتیه سازان حافظ در ارائه خدمات به بیمه گذاران از سنوات گذشته تا کنون، از مزیت های رقابتی این شرکت به شرح زیر اعلام می گردد: 1- پرداخت هزینه های درمان پاراکلینیکی به بیمه شدگان تا مبلغ مشخصی ظرف مدت 48 ساعت پس از پذیرش اسناد مورد تایید. 2- فعال بودن بیش از 40 شعبه و نزدیک به 1000 دفتر نمایندگی تخصصی درمان در سراسر کشور ؛ 3- عقد قرارداد با بیش از 12000 مراکز درمانی بستری و سرپایی خصوصی و دولتی؛

4- صدور معرفینامه آنلاین در کلیه مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد؛ 5- امکان انعقاد قرارداد با مراکز درمانی اعلامی توسط بیمه گذار؛ 6- پرداخت هزینه های بیمه شدگان در محل مراکز درمانی غیرطرف قرارداد؛ 7- امکان ارائه خدمات بدون سقف در حیطه های دندانپزشکی، عینک، ویزیت، دارو، بستری و پارا کلینیکی و ... 8- اجرا کننده طرح نسخ الکترونیک بیمه های پایه؛ 9- اجرای الکترونیکی پذیرش غیر حضوری هزینه های بیمه شدگان از طریق وب سایت؛ 10- امکان ارائه خدمات بدون دوره انتظار؛

11- دسترسي بيمه گذار به پايگاه داده درخصوص هريك از بيمه شدگان از طريق وب سرويس.( امكان رويت كليه مراحل پذيرش تا پرداخت قابل رهگيري توسط بيمه شدگان يا بيمه گذار )؛ 12- استقرار کارشناسان جهت ارائه خدمات در محل بیمه گذار؛ 13- تشکیل صندوق حمایت از بیمه شدگان به منظور پرداخت هزینه های بیمه شدگان با صلاحدید بیمه گزار اختصاص مي يابد. اضافه می نماید این شرکت در راستای ارائه خدمت به بیمه شدگان دید تجاری نداشته، و سیاست و رویکرد های جدید مدیریتی شرکت آتیه سازان حافظ با محوریت توجه و تمرکز به اصل خدمت رسانی بی منت به بیمه شدگان و مرتفع نمودن بعضی از معضلات می باشد . این شرکت با پوشش بالغ بر 5/7 میلیون نفر بیمه شده در کل کشور که تعداد 936/417 نفر در استان می باشند، با برنامه جامع در گسترش موسسات درمانی طرف قرارداد در جهت تسهیل در دریافت خدمات به گونه ای که در استان نیز اقدامات و پیگیری های موثری از جمله تلاش در عقد قرارداد با بیمارستانها در بخش سرپائی در مجموع با تعداد 558 مرکز درمانی طرف قرارداد ، با تعداد 32 نماینده و شبکه برون سپاری در شهرستانها و تعداد 6 نمایندگی ویژه در سطح شهر تبریز در حال ارائه خدمت به بیمه شدگان معزز می باشد.

در خصوص قرارداد بازنشستگان کشوری علیرغم اتمام قرارداد در تاریخ 29/12/1402 با درک مسئولیت اخلاقی و اجتماعی خود همچنان در مسیر آرامش خاطر بازنشستگان و صرفا جهت جلوگیری از تحمیل هزینه به بیمه‌شدگان و عدم سرگردانی بازنشستگان عزیز درخصوص تعدادی از تعهدات همچنان معرفینامه آنلاین را صادر نموده و تا پایان اردیبهشت ماه نیز اسناد خسارتی بیمه شدگان را پذیرش می نماید. در خصوص نحوه پرداخت مطالبات به مراکز درمانی در قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: مطابق مفاد قرارداد فیمابین، شرکت آتیه سازان در چارچوب ضوابط تعریف شده مکلف به انعقاد قرارداد با مؤسسات درمانی و رسیدگی به اسناد هزینه درمان بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگان کشوری بوده و صندوق نیز موظف به پرداخت هزینه خدمات مؤسسات بر اساس فایل بانکهای ارسالی ، در بازه زمانی تعریف شده است.

 
شماره تلفن ارتباط با مشتریان این شرکت 02175013 اعلام می گردد.
 
 

 

 

 

دیدگاه 0

ارسال دیدگاه

آخرین اخبار
نقل و انتقالات تراکتور با درخواست و نظر سرمربی تیم انجام می‌شود
نقل و انتقالات تراکتور با ...

پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ ۰۸:۳۳

کوهنوردی در زمستان خطرآفرین اما جذاب/الزامات را باید رعایت کنیم
کوهنوردی در زمستان خطرآفر ...

پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ ۰۸:۳۱

توزیع 50 تن آسفالت طی هفته گذشته در معابر بافت مرکزی شهر
توزیع 50 تن آسفالت طی هفت ...

پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ ۰۸:۲۵

کشف و ضبط اشجار قطع شده جنگلی در شهرستان ورزقان
کشف و ضبط اشجار قطع شده ج ...

پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ ۰۸:۱۶

 ترخیص کالاهای اساسی در گمرکات آذربایجان شرقی سرعت یابد
ترخیص کالاهای اساسی در گ ...

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ ۰۸:۴۹

فعالین اجتماعی
توزیع 50 تن آسفالت طی هفته گذشته در معابر بافت مرکزی شهر
توزیع 50 تن آسفالت طی هفت ....

پنجشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۳ ۰۸:۲۵

 ترخیص کالاهای اساسی در گمرکات آذربایجان شرقی سرعت یابد
ترخیص کالاهای اساسی در گ ....

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۳ ۰۸:۴۹

نصب بزرگترین المان آدم برفی تبریز در میدان نماز
نصب بزرگترین المان آدم بر ....

سه شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ ۰۸:۱۷

نقل و انتقالات تراکتور با درخواست و نظر سرمربی تیم انجام می‌شود
نقل و انتقالات تراکتور با ....

دوشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۳ ۰۸:۲۶